O knize Buďte více vidět aneb Lepší PR svépomocí

Jan Rybář Buďte více vidětDěláte něco zajímavého? A máte dojem, že by se o vás mělo zajímat více lidí? Pokud ano, právě vám je určena tato kniha. Z mnoha různých směrů zkoumá prostou otázku, jak „být více vidět“ a nabízí řadu konkrétních – a často překvapivých – receptů z oblasti Public relations, Media relations a marketingu. Pomůže vám pochopit svět médií a zjistit, co by je na vás mohlo opravdu zajímat. Prozkoumáte tajuplná zákoutí internetu, v nichž se pro vás skrývá bezpočet snadno využitelných možností. Objevíte pár krutých pravd, třeba tu, že pokud někam posíláte tiskové zprávy, 99 % z nich nejspíš nikdo nečetl. Samozřejmě se dozvíte, jak to změnit. A jak být více vidět.

Z obsahu:

Proč nikoho nezajímáte a jak to změnit
Jak fungují média a proč novináři za nic nemohou
Jak napsat tiskovou zprávu, kterou někdo bude číst
Jak najít novináře, které budete zajímat
Proč bez SEO není života
Jak porazit spící ajťáky a nastartovat web
– Proč je třeba vymáčknout z Facebooku (mnohem) víc

Cena: 300 kč
Jak objednat: kniha už je bohužel rozebrána…

Autor: Jan Rybář (ed.)

Kniha vznikla jako příručka a učební text vzdělávacího projektu Aktivní občané a média organizace BEZK, o. s.

Poděkování:

Tato knížka by nevznikla bez pomoci celé řady lidí – největší dík patří těm, kteří do ní přispěli, nebo svolili s přetištěním svých již dříve publikovaných textů, tedy Milanu Krumlovi, Martině Žáčkové, Matěji Novákovi, Adamu Zbiejczukovi, Anně Filkukové, Marku Šálkovi a Tomáši Feřtekovi.
Děkuji též Nadaci VIA za svolení publikovat kapitolu z knihy Novináři nejsou zlí a redakci serveru Lupa.cz za možnost přetisknout jeden z jejích textů.
Texty přispěl i tým Dobrých médií a organizace BEZK, tedy Pavel Činčera, Jan Stejskal, Martin Mach Ondřej a Hugo Charvát. Díky! Mé ženě Zuzaně Rybářové z agentury Amaze.cz patří velké poděkování nejen za napsání dvou kapitol, ale i za spolupráci s koncepcí příručky.

Jan Rybář, leden 2013

Publikace byla spolufinancována z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*