Děláte něco zajímavého? A máte dojem, že by se o vás mělo zajímat více lidí? Pokud ano, právě vám je určena tato kniha. Z mnoha různých směrů zkoumá prostou otázku, jak „být více vidět“ a nabízí řadu konkrétních – a často překvapivých – receptů z oblasti Public relations, Media relations a marketingu. Pomůže vám pochopit svět médií a zjistit, co by je na vás mohlo opravdu zajímat. Prozkoumáte tajuplná zákoutí internetu, v nichž se pro vás skrývá bezpočet snadno využitelných možností. Objevíte pár krutých pravd, třeba tu, že pokud někam posíláte tiskové zprávy, 99 % z nich nejspíš nikdo nečetl. Samozřejmě se dozvíte, jak to změnit. A jak být více vidět.
Z obsahu:
– Proč nikoho nezajímáte a jak to změnit
– Jak fungují média a proč novináři za nic nemohou
– Jak napsat tiskovou zprávu, kterou někdo bude číst
– Jak najít novináře, které budete zajímat
– Proč bez SEO není života
– Jak porazit spící ajťáky a nastartovat web
– Proč je třeba vymáčknout z Facebooku (mnohem) víc
Cena: 300 kč
Jak objednat: kniha už je bohužel rozebrána…
Autor: Jan Rybář (ed.)
Kniha vznikla jako příručka a učební text vzdělávacího projektu Aktivní občané a média organizace BEZK, o. s.
Poděkování:
Tato knížka by nevznikla bez pomoci celé řady lidí – největší dík patří těm, kteří do ní přispěli, nebo svolili s přetištěním svých již dříve publikovaných textů, tedy Milanu Krumlovi, Martině Žáčkové, Matěji Novákovi, Adamu Zbiejczukovi, Anně Filkukové, Marku Šálkovi a Tomáši Feřtekovi.
Děkuji též Nadaci VIA za svolení publikovat kapitolu z knihy Novináři nejsou zlí a redakci serveru Lupa.cz za možnost přetisknout jeden z jejích textů.
Texty přispěl i tým Dobrých médií a organizace BEZK, tedy Pavel Činčera, Jan Stejskal, Martin Mach Ondřej a Hugo Charvát. Díky! Mé ženě Zuzaně Rybářové z agentury Amaze.cz patří velké poděkování nejen za napsání dvou kapitol, ale i za spolupráci s koncepcí příručky.
Jan Rybář, leden 2013
Publikace byla spolufinancována z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.